ஐரோப்பா முழுவதும் உள்ள பழங்கால சுரங்கப்பாதைகளின் மறக்கப்பட்ட நெட்வொர்க். அவற்றை யார் கட்டினார்கள், ஏன்?

24. 09. 2021
வெளி அரசியல், வரலாறு மற்றும் ஆன்மீகத்தின் 6வது சர்வதேச மாநாடு

Většina Evropských zemí je v hloubce zhruba 20 až 30 metrů propojena soustavou tunelů. Jejich stáří se odhaduje zhruba na 12 000 let. Tunely se táhnou napříč kontinentem, a možná ještě dál. S jistotou víme, že propojují Skotsko, Francii a míří dále na východ do Turecka. Někteří badatelé uvažují, že by se tunely mohly táhnout napříč celou planetou.

Celosvětový tunelový komplex

Tunely se táhnou od severního Skotska až ke Středozemnímu moři. Kromě tunelů víme i o velkých podzemních městech jako je například டெரிங்குயு (Turecko), எல்லோரா (Indie), komplex Longyou (Čína) nebo známé město பெட்ரா. Kdo tyto stavby vytvořil a za jakým účelem? 

ஐரோப்பா பெரும் நிலத்தடி சுரங்கங்களை கடந்து செல்கிறது

Nabízí se několik možných vysvětlení. Chodby s velkou pravděpodobností vznikly v době před Potopou světa. Komplex chodeb a komor mohl tak fungovat jako podzemní svět chránící své obyvatele před globální katastrofou. Další vysvětlení najdeme v chrámu எல்லோரா (Indie), kde můžeme v monolitickém chrámu vidět sochy znázorňující lidi, pod jejichž nohami žijí plazoidní bytosti.

இந்தியா: எல்லோரா வெளிநாட்டினர் அல்லது பண்டைய மூதாதையர்களின் நிலத்தடி நகரம் ஆகும்.

Německý archeologo Dr. Heinrich Kusch se domnívá, že stáří tunelů je 12 000 let a hlavním důvodem vzniku je dle jeho mínění obrana před blíže nespecifikovanými nepřáteli.

Problém archeologů je ale v uzavřeném kruhu datace historických událostí. Navíc kámen nelze datovat radiokarbonovou metodou. Též si musíme uvědomit, že mnoho prastarých staveb bylo stvořeno, používáno, opuštěno, zapomenuto, znovu objeveno, přestavěno nebo zrekonstruováno jinou civilizací a znovu používáno a opět zapomenuto. Proto je velmi složité říci něco o prvotním účelu, protože ve většině případů vidíme až poslední fázi. Stavba tedy může mít mnohem starší – v řádu desítek či stovek tisíc let. Stejně tak, jak se můžem jen s obtížemi spekulovat o staří, tak ještě větší záhadou jsou pak použité stavební postupy pro výrobu něčeho tak rozsáhlého. Příkladem může být třeba Longyou v Číně. Kámen byl zdá se změkčen a krájen neznámou technologií s velkou přesností a smyslem pro estetický dojem celé stavby.

சீனா: மர்மமான குகை வளாகம் Longyou

V dnešní době jsme také schopni razit tunely, ale jde o velice nákladný a zdlouhavý proces. Ti, kdož stvořili tento podzemní svět museli mít mnohem progresivnější metody než krumpáč, lopatu, dynamit nebo razící soupravu.

Pohádky trpaslících

V mýtech a pohádkách se vypráví o skřítcích a trpaslících – humanoidních bytostech malého vzrůstu, které měly ve zvyku obývat podzemní svět. Je pravdou, že některé tunely mají pro běžného člověka dnešní doby malý průměr, takže se tohle vysvětlení v celku nabízí. Jasné důkazy pro něj však nejsou.

எஸீன் சூனி யுனிவர்ஸ்

கொலின் காம்ப்பெல்: ஒரு புதிய சீன ஆய்வு

Bestseller věnující se čínským studií souvislosti mezi stravou a nemocemi. Její závěry jsou překvapující. Je to příběh, který je potřeba si poslechnout. Bestseller v USA. Doporučujeme!

புதிய சீன ஆய்வு புத்தகம் (Sueneé Universe க்கு திருப்பி விடப்பட படத்தில் கிளிக் செய்க)

இதே போன்ற கட்டுரைகள்